dent-1145

Implantologia to dziedzina stomatologii, z której licznych zalet korzysta coraz więcej naszych pacjentów. Implanty zębowe są doskonale przyswajane przez organizm, idealnie łączą się z kośćmi, zastępując korzeń zęba. Dzięki nim można przywrócić stan pierwotny, zapobiec zmianom zwyrodnieniowym stawów, kości, uzębienia.

Brak choćby jednego zęba powoduje krzywienie zębów sąsiadujących, które tracą oparcie. Dlatego tak ważne jest jak najszybsze instalowanie koron i mostów. Implanty stomatologoczne to rozwiązanie optymalne. Są trwałe, umożliwiają osadzenie korony i wraz z nią doskonale zastępują stan sprzed utraty zęba.

Zabieg wszczepienia implantu nie jest obciążający dla pacjenta w większym stopniu niż najbardziej typowy stomatologiczny zabieg ze znieczuleniem miejscowym. Ponad 95% procent procedur instalacji wszczepu kończy się powodzeniem.

W dłuższej perspektywie często wybór koron opartych na implantach okazuje się korzystniejszy ekonomicznie.

Zapraszamy do Kliniki Dental Design, gdzie zaproponujemy Państwu najodpowiedniejsze leczenie, zabiegi poprawiające wygląd oraz rozwiązania przywracające prawidłową pracę uzębienia.

Wszystko dla Waszego Zdrowia.

Pytania

Co to jest Implant?

To wykonany z tytanu szpilkowy lub – znacznie częściej – cylindryczny element pełniący rolę korzenia. Instalowany jest w kości. Po tym zabiegu kilka miesięcy trwa proces spajania implantu z kością. W niewielu przypadkach „nowy korzeń” nie przyjmuje się i jest wtedy zastępowany innym.

Implanty zębów to znakomita baza dla korony, mostu, trwałe oparcie dla protezy. Stymuluje pracę kości, zapobiegając chorobowym zmianom.

Czy wszczepienie implantu to poważna operacja?

Nie jest to zabieg obciążający dla pacjenta bardziej niż inne stomatologiczne procedury. Trwa około godziny. Najlepszym dowodem na potwierdzenie tych słów jest fakt, że implanty stomatologiczne wszczepia się osobom wiekowym, cierpiącym na choroby serca. Zabieg poprzedza szczegółowy wywiad, ponieważ niektóre schorzenia mogą stanowić przeciwskazanie do wszczepienia implantu zębowego. Naszych pacjentów kierujemy na odpowiednie badania lub przeprowadzamy je sami.

Czy jestem bezpieczny podczas zabiegu?

Powierzenie leczenia odpowiednim fachowcom, w klinice z właściwym wyposażeniem i wysokimi standardami obsługi gwarantuje, że pacjent przejdzie zabieg bez żadnych niespodzianek, z dużym poczuciem komfortu.

Implantologia to dziedzina rozwijająca się już 40 lat, u nas w Polsce od kilkunastu. To ogromny kapitał wiedzy i doświadczenia.

Czy leczenie z zastosowaniem implantu jest drogie?

Implant stomatologiczny to element dość drogi, pozwala na przywrócenie pierwotnego stanu sprzed utraty zęba. To rozwiązanie korzystne dla organizmu pacjenta na długie dziesięciolecia, najprawdopodobniej dożywotnio.

Jak wybrać fachowca, któremu powierzymy takie zadanie?

W tym wypadku Państwo powinniście przeprowadzić szczegółowy wywiad, zapytać o doświadczenie lekarzy, przebyte szkolenia, dyplomy, praktykę. Zapraszamy do zajrzenia na podstrony tej witryny i do kontaktu z Właścicielką, lekarzami naszej Kliniki Dental Design Jaworska.